Ne Kadar Kibar Bir Kedi!

10:35

Merhaba!
Herkese musmutlu hafta sonları diliyorum öncelikle. :)
Oyun oynamaktan fırsat buldukça örüyorum. Ördükçe daha da şirin işler yapmak istiyorum. Kısmen bunu da tamamlıyorum aslında. Zaman buldukça da sizlerle çalışmalarımı paylaşmak istiyorum.
Bu kediyi bitireli çok zaman olmuştu. Tarifi StufftheBody'e ait. Duruşunu çok beğendiğim için çok uzun bir süre örmek istemiştim. Açıkçası bu rengin bu kediye çok yakıştığını da düşünüyorum.
Kedimin hazır hali işte şu şekilde :) Umarım sizler de beğenirsiniz.

Kedinin yüksekliği yaklaşık olarak 18 cm. Antibakteriyel ve poliakrilik nitelikli iple örüldü. Çamaşır makinesinde de yıkanabiliyor. Doğal olarak çok çok sağlıklı ve güvenli.
Eğer kedişi satın almak isterseniz emeksensinden alabilir veya bana maille ulaşabilirsiniz.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Belki sen de düşüncelerini yazarsın.

Takipçilerim