Çikolata Saçlı Kız

13:46

Merhaba!
Uzunca bir aradan sonra yeniden amigurumi yapabiliyor olmanın mutluluğu içerisindeyim.
Hem sağlık sorunlarım hem de kpss stresinin getirisi ile birlikte ne örgü örebiliyordum ne de kitap okuyabiliyordum.
Son dönemde ciddi bir buhran içerisinde olsam da sanırım bunu yavaşça aşıyorum.
Kabulleniyorum gerçekleri. Böylesi daha güzel!
Halihazırda bir de şirin mi şirin bir çalışmam daha var ama o daha sonraya kalmalı bence. :)
Şimdilik bu güzellikle idare edelim. Bacaklarımız biraz yamuk olmuş olsa da bence renklerimiz çok güzel oldu. 
Kendisi gibi böcek böcek bakan dünyalar tatlısı bir kıza hediye gidecek, dayısına da ulaştı ^.^
Çok severek ördüm ancak dikkatsizliklerimden dolayı birazcık aslına uymadı. 
Tarifi sevgili Havva'nın etsy dükkanından edinebilirsiniz.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Belki sen de düşüncelerini yazarsın.

Takipçilerim