Neler Yaptım?

12:48

Uzun zamandır bloguma özen göstermiyordum. Daha doğrusu bu arayüzde değildim. Wordpress'e geçmiştim. Yaklaşık bir yıl kadar orada durduktan sonra kürkçü dükkanı misali bloguma geri geldim, ancak bir farkla. Yeni isimle!
Bu zaman diliminde yepyeni işler yaptım. Zamanla bunları da paylaşacağım. Ancak şuan yaptığım işlerden minik minik parçalar yayınlayacağım. ^.^
Blogspot huzurdur!
Son dönemde severek yaptığım ilk işim şu bere olmuştu.

Görünüşü biraz zor gibi görünse de çok kolay örülen bir bere oldu. Teknik itibariyle biraz farklı olsa da yapılamayacak gibi değil. Sadece fpdc ve bpdc bilerek yapılabilecek bir bere. Tabi artık bahar geldiği için örmek istemeyebilirsiniz. Ben bunu uzuuuun zaman önce örmüştüm. 
Uzun soluklu bir battaniye maceram da oldu. Çok korkmuştum öremem, yapamam, yapsam da bitmez, kesin yarım bırakırım diye düşüne düşüne ördüm.
İtiraf etmeliyim ki, ipin rengini görünce aşık ol- dum! 
Yaklaşık 100 motifi örüp tek tek birleştirmenin ardından, sonucum bu! 
Bebek battaniyesi, şeker yumağı oldu. ^.^


Ve son! Sürprizli son. 
Ne olduğunu söylemem ama belki bir ipucu veririm. :)

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Belki sen de düşüncelerini yazarsın.

Takipçilerim