Kedi Yastık ve Bir Altlık :')

17:38

Merhaba :) 
Ben geldim. Yine boş durmadım ve elimde tığım gagaladım bir şeyler. Tasarımları bana ait değil bu yüzden tariflerini paylaşamıyorum. Belirli bir bedel karşılığında ilgili yerlerden (etsy, dawanda vb.) satın alabilirsiniz.
İlk işim kedi yastık. Aslında yastık olarak tasarlanmasa da ben kanepeme köşe yastığı gibi kullanmayı düşünerek örmeye giriştim. Tekrarlı sıralarda çok sıkıldığımı bilmeyen yoktur. Sırf bana inatmış gibi tekrarlı sıraları hiç örmediğim kadar geniş bir sayıda başladı ve gövdeyi örerken çok zorlandım. Sıkıldım daha doğrusu, bunaldım. Neyse ki bitirdim.

İşte kedişim. Bunu örerken kullandığım malzemeler ise sırasıyla şöyle:
*Nako Saten ve Nako Pırlanta ip ( Renk kodları aklımda değil)
* Tığ: 3.5 mm
* Gözler için yarım inci

İkinci işim ise hem artık ipleri değerlendirmek için hem de farklı aksesuarlar kullanmayı sevenler için güzel bir alternatif.
Çaydanlık şeklinde bardak altlığı
Bunda da ihtiyacınız biraz renkli ip ve isteğe göre pul ve boncuklar. İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Ben bu iki çalışmayı yaparken çok eğlendim.
Havaların dengesizliğinden dolayı rahatsızlanıp da geç bitirsem de sonuç bence harika oldu.
Belki yeni çalışmalarla yakında sizlerle olurum. O zamana dek kendinize iyi bakın.


Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Belki sen de düşüncelerini yazarsın.

Takipçilerim