Tavşan Panduflarım, Patiklerim

19:43

Uzun zamandır örmeye çalışıyordum. Tarifindeki ipi Türkiye'de bulamadığımdan önce Nako'nun İnce Bonbon ve Klasik Bonbon'unu karıştırdım ve denedim. Sayılar istediğim sonucu verince, deneme yanılma yöntemi ile yün dükkanına gidip biraz da garip olacak bir şekilde ipimi buldum. Himalaya'nın Anti Pilling serisinden Everyday Big isimli yününü buldum. Tarifte 4 numara yani orta kalınlıkta verilmişti yünü fakat 4 numaraya uygun ipler ile verim alamamıştım. Himalaya'nın bu yünü 6 numara Super Bulky denilen kalınlıkta ve daha öncedenk yürüttüğüm mantığa uygun. Yani yünlerin kalınlığı katmanlar ile alakalı 4 numara ise 4 kat 6 numara ise 6 kat oluyor. Fakat kalın yünler ile örmenin bir zorluğu da çok fazla ipe ihtiyaç duyacak olmam. Ben acemilik edip bir gri, bir de pembe yün aldım ve örmeye devam ederken farkettiğim üzere, gri yünüm sadece patiğin tekini örmeye yetecekti.
Yünlerimi göstererek başlayayım.
Neler kullandım? Hangi parçalarda kullandım?
Kulaklardaki kurdele süsler için Oxford Petek Pembe kullandım. (Kodu yazmıyordu etiketinde ve ön yargım vardı bu yüne karşı, son zamanlarda kullandığım bir marka. Kalitesinin Nako kadar olduğunu söyleyebilirim.)
Dış taban, gövde ve kulaklar için Himalaya Anti Pilling Everyday Big akrilik ipi, kodu 70811.
İç tabanda aynı dış tabanda kullandığım markanın 70812 renk kodlu yününü kullandım.
* Pembe -- Kendisini iç taban olarak kullandım.

* Gri -- Bunu da gövde ve ikinci tabanda kullanıyorum. İlkinden kalan ancak bu kadar :(
Yaptım oldu!
Ayrıntıları patiğin şu şekilde, ben sevdim, siz de sevin olur mu? :)


Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Belki sen de düşüncelerini yazarsın.

Takipçilerim