Nasıl Örgü Örmeyi Öğrendim?

00:00

Son zamanlarda örgüye olan ilginin arttığını görüyorum. Bu ilgi şiş ve tığ işine ilgi aslında. Biraz da öze, eskiye dönme çabalarından olsa gerek. Örgü bambaşka bir dünya... Günlük stresi, derdi unutabileceğiniz ayrı bir ruh halini getiriyor. Ama asıl mesele "Nereden ve nasıl başlamalıyım?" sorunu.

Her işini sol eliyle gören biri olarak, sadece sağ elimle tığı tutabildiğimi farketmem ile birlikte aslında birşeyler yapabileceğimi farkettim. Asıl mesele ise, neyi nasıl yapacağımdı. Annemden öğrenmeye çalışsam, öğretemezdi çünkü o da benim gibi solak fakat o örgü örerken sol elini kullanıyordu.
Örgü örmek zannettiğim kadar zor değilmiş. Hele ki internette bir sürü videonun olduğu bir dönemde, temeli öğrenmek ve bunu geliştirmek çok daha kolay.
Amigurumileri görüp, beğenmemle ise örgü öğrenmeye karar verme isteğim arttı. Başladığımda gerçekten iyi değildim. Ancak ehlileştiğimi ve başarabildiğimi gördükçe daha da hırslandım. Öğrenmek kolay, mükemmelleştirme aşaması işe gerçekten meşakkatli. Her işte olduğu gibi örgüde de emek olmadan olmuyor. Zaman ayırmalı, dikkatli ve özenli olunmalı.Hala iyi olduğumu söyleyemem ancak eskiye nazaran daha iyi örebildiğimden eminim. Amigurumide temel nokta örgünün iyiliği kadar dikiş de olduğu için, aslında gideceğim daha çok yolum var.
Biraz azim, araştırma ve ilgi ile yapılamayacak iş yok!
Haydi iş başına!:)

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim