Hastayım, Problem?

17:02

Sen iliklerine kadar hiç üşüdün mü şekerim? Üşüyüp de sonsuz bir soğuk algınlığına kurban gittin mi?
Benim öyküm böyle başladı işte.
Bir işkence günüydü. Pardon açıktan okuduğum ikinci üniversitenin sınavına gidiyordum. Dışarıda deli gibi yağmur yağıyordu. Bunu pek önemsemedim. Altı üstü yağmur dedim. Soğuk da elbet ısınacağım dedim... Ancak şemsiyemi toplarken gördüğüm donmuş yağmur damlaları ayvayı yiyeceğime işaretti!
Yağan yağmur donmuş. Kırç yağmış diye düşünme. İlk oturuma girdim koşa koşa eve gittim. Az ısındım. İkinci oturuma yine gittim geldim. Hava ılımış olsa da hala müthiş bir soğuk vardı.
Kabusumuz akşamına başladı. Üşümeler, titremeler...
Allah allah! Sana  geliyorum! Bitki çaylarına sarıldım. Olmadı. Yataktan çıkmadım. Olmadı. Hala hastayım. Hala burnum akıyor. Hala üşüyorum. Hala öksürüyorum. Hala ... Hala.
İki haftadır hapşırık ve hıçkırık krizlerim var. Zıplıyorum resmen. Hapşırığın nedeni belli de bir insan üç saat boyunca hıck hıck diye gezer mi?!
Şu an canım hastalığımla barışık durumdayım. Öldürmeyen güçlendirir mantığıyla seviyorum onu. Belki ters teper diye. Uzun yazasım yok şekerim. Bi ara dönerim :*

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim