Kış, Yün ve Kahve...

17:14

Sanki kış mevsiminde değilmişiz gibi, havalar son birkaç gündür gerçekten sıcacık. Güneş de ışıl ışıl...

Soğuktan yakınan biri olsam da kış mevsimini hep sevmişimdir. Sıcacık odamda gecenin bir vaktine kadar oturmak hep cazip geliyor. Peki ne yapıyorum?

Kahve keyfi ve örgü... Türk kahvesini severdim, canım yengem sayesinde tapar oldum. İçmeyi de yapmayı da seviyorum. Kokusu zaten ayrı... Örgü ise, rahatlama aracım! Farklı işler yapmak, özellikle oyuncaklar örmek son zamandaki en büyük tutkum diyebilirim. Dizilerden ve testlerden vakit buldukça örüyorum.
Ne izliyorsun ki bu kadar derseniz de son zamanlarda farklı dizilere rastladım diyebilirim. Biri Helix, diğer ise Intelligence. İkisi de bilimkurgu diziler fakat farklı konuları var. Helix ilgi çekici bir konuya sahip, işlenişi ile ilgili herkes farklı şeyler söylese de ben beğendim açıkçası. Helix'in konusu aslında sloganında gizli. "Tanrıcılık oynarsan, bedelini ödersin." Geliştirilen bir virüs, ilk önce geliştiricisini etkisi altına alır ve macera başlar. Ancak biraz ilerledikçe anlıyorsunuz ki, ters giden bazı şeyler var. Makul olmayan şeyler dönüyor. İzleyin bekleyin:)
Intelligence ise, süper insan fikrine göre hazırlanmış bir dizi...
Bakalım! Daha neler izleyeceğim.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim