Durum Güncellemesi

20:52

Pek ayrıntılı bir blog yazamıyordum. Neden mi?

Hastayım. Bir kış klasiği benim için ama bu kez daha ciddi ve zor. Ayrıca parmağımda da bir sorun var. Ancak bu sırada boş durmadım ve neler yaptım neleeer....
Kış geldi bu yüzden atkılara şapkalara ihtiyacımız var. Bu yüzden uzun zamandır başladığım ama sonunu getiremediğim atkımı bitirdim!

Bu da modelin yakından görüntüsü. Aslında çok basit örgüsü. Bir sık iğne bir dolgu şeklinde ilerliyor. Diğer sırada da sık iğneye dolgu, dolguya sık iğne olarak devam ediliyor.









Ayrıca kışın gelmesiyle birkaç albüm de piyasalarda yer aldı mesela;
Yaşar'ın Cadde albümü...
Yaşar benim için yeri ayrı olan biri. Dinlemekten zevk aldığım nadir erkek seslerinden biri ve benim için kıymetli bir şarkının da sahibi. Bu yüzden de kıymetli!
Daha uzun bir yazıda görüşmek üzere...

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim