Yeni Blog Tasarımım ve Kısa Bir Özet

02:55

Merhaba,
Yepyeni bir tasarımla karşınızdayım.
Uzun zamandır kullandığım temamın artık eskidiğinin farkına vardım. Bu yüzden değişim kararı aldım ve oturdum bilgisayarımın başına.
Bu aralar premade denilen blog temaları çok popüler olduğu için kendime bir tane yapmaya karar verdim. Elimden gelirken neden hazırını kullanayım ki? Bir sürü ikon, görsel kaynağı varken yapamamak neredeyse imkansız.
Umarım uzun soluklu bir tema olur ve ben sıkılmam :)
Şimdi biraz kendimle ilgili özet geçeyim:
Bu aralar birazcık miskinim. Bitki çayı, amigurumi ve dizi üçlüsü arasında gidip geliyorum. Mısır gevreği ile yaşıyorum. Vitaminsizlikten ölebilirim. Üşümeye de başladım. Bu demektir ki gerçek manada artık kış geldi ve ben hiç olmadığım kadar romantik, hiç olmadığım kadar hüzünlüyüm.
Bakalım bu sonbahar kışa evrilirken, ben neler yaşayacağım...
Farklı şeyler olacağını hissediyorum ancak nasıl olacak bilemiyorum.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim