Kpss Hazırlığım ve Plan Değişikliği

18:36

Çözülecek sorular, eksik konular derken kafayı yemek üzereydim.
Bugün okuldaki hocamın tavsiyesi ile bir karar aldım. Hocamın dediği şuydu: " Çalışırken özet kitaplara fazla zaman ayırmayın, ilgili akademik kitapları okuyun, hatta lise kitaplarına bile bakın. Açıköğretimin kaynaklarını okuyun, ama önce okuyun." Bu benim için bir ışık yaktı, evet! Okul döneminde halihazırda sahip olduğum bu kitapları ayrıntılı okuma fırsatım olmamıştı. Aralarında çok değerli kitaplar da olduğu için benim açımdan çok eğlenceli bir seçenek. Böylece hem kitap okumuş hem de çalışmış olacağım. Tabi etkili okuma yaparak okumak gerekiyor. Ancak bir diğer durum da şu: Temeli iyi olan konular daha çabuk okuyup farklı kitapları bitirme şansını da yakalamış olacağım. Bakalım neler olacak?

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim