Allah Allah....

02:22

Ocenia denen yarı kibar yarı odun yaratık nerede ki?

Yok, gitmiş!
Aslında hep varım. Biraz daha kitaplarımla barışık, çok oyun oynar biri haline geldim sadece. Yazmaktan da korkar oldum aslında. Küstüm de diyebilirim. Severek kullandığım Twitter'a bile girmiyorum pek. Sevinsek mi, üzülsek mi? Bilemedim.
Vefalı günlüğüm ve arada sırada gelip okuyan tanımadığım okuyucularım!
Derin bir sonbahar depresyonu ile karşı karşıyayım. Sebebi sonbahar olmasa da -kesinlikle aşk meşk de değil- mevsimden mütevellit ruh halimin bozukluğunu böyle açıklıyorum.
Çok kitap, eski animeler, online oyun...
Aslında günlük online oyun dedim de aklıma geldi. Nereden nereye...
Popmundo'da rol yapacağım diye tırmalayan ben MMO oyunlara sarınca Popmundo'yu ikinci plana attım. Ayıp oldu.
Vicdanım oldun günlük. Sen yıllarını ver. Hesabını yapmayı bıraktığın kadar para yatır. Birşeyler elde etmişken soğu. Olmadı Ociş. Yeni oyununda mutlu olabilirsin ama nereye kadar sürecek?
Bilmiyorsan boşver...
Yakında döneceğim günlük. Sana oyunumu anlatacağım.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim