Yaz Sıcakları ve Farklı Arayışlar...

19:07

Malum yaz geldi. Aylaklık fazla ve yapacak iş az...
Yapılacak iş, elbet ki kitap okumak.
Ama sıcak!
Gündüz öldürsen kendini kitap okunmuyor. Ama gece ortalık serinledi mi, herkes uykuya daldı mı mükemmel oluyor. Alıyorum kitabımı, lavantamı demliyorum ya da kahvemi pişiriyorum..
Oooooh! Mis...
Herkes uyuduktan uyanana dek kitap okuyorum. Güzel oluyor.
Ama  tavsiyem loş ışıkta okuyun kitabı a dostlar. Lamba ile olmuyor, günışığıyla da olmuyor.
En son bunu okudum:

Güzel bir kitaptı esasen. Elbette ki tarihi olayların birebir yansıtılmasını bekleyemeyiz bir edebi eserden, fakat ben beğendim. Çevirinin masalımsı ayarda olmasından mütevellit arada uykumu getirse de üç dört gecede bitirdim.













Tekrardan Taht Oyunları'na başladım:
 Bende kapak olarak bu haliyle kitap var. Ama çevirisine pek alışamadım. Neden bilmiyorum ama yoruyor... Sıkıyor ve boğuyor. Umarım okuyabilirim.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim