Pagan Poetry, Kış ve Hisler

18:49

"Kış geldi, kar yağıyor, rüzgar esiyor, soğuk oluyor..."
Bu şarkının sözleriyle büyüdüm ben.
Üşürdük, soğuktan büzülürdü damarlarımız...
Hala üşüyorum ve damarlarım büzülüyor hoş ama, kış demek benim için Vespertine demek. Vespertine demek elimde kahve fincanım penceremin kenarında Björk dinlemek demek.
Vespertine albümü benim için ayrıdır Björk'ün. Sadece kış için sakladığım gizli hazinemdir adeta.
Cocoon, Pagan Poetry, Its Not Up to You... Frosti....
Tanrım tüm şarkıları işte... Bu albümü değişmiyorum malesef. Bir Homogenic bir de bu.
Neyse sadede gelelim. Işıklarımızı kapatalım ve Björk'ün gizli dünyasına girelim. Başlangıçta bir uzakdoğu ritmi kaplıyor ruhumuzu.. Huzurlu, sakin...
Şarkının anahtarları "I" ve "him" bana göre...
"(She loves him..) This time I'm gonna keep me all to myself
(She loves him..) And he makes me want to hurt myself over"

 "Bu sefer kimseler bilmesin, herşeyi kendime saklayayım." diyorum kendime. "Ne yaparsan yap, kaçışın yok kırılacaksın. O kıracak... Biliyorum, kendi kendine yapacaksın..."
Ama bence bu şarkıda içten içe bir "yoluma devam etmeliyim!" isteği de var. En azından bende o his uyanıyor. 
- Evet, kırılacağım, haddinden fazla sevip üzüleceğim ama geçecek biliyorum... Herşeyi yeniden yapabilirim. Kendimi toplayabilirim...

Seviyorum bu şarkıyı, bende uyandırdığı tarifsiz hisleri de... 
Özel benim için, diğer şarkıları olduğu gibi.

Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim