Kedi Canını Senin...

18:38

Kedim Muhittinle tanıştın mı günlük?

Evet, Muhittin...


Dekanlık bahçesinin minik kedisi oluyor kendisi. Bugün tanıştık kendisiyle. Beğendik birbirimizi. Öyle şirindi ki... Ah günlük. Herkesin bi' Muhittin'i olmalı bence.
Yine bir arazi uygulamaları dersi... Yine 8.30 işkencesi.. Ahh... Ahh..
"Derdi veren allah dermanı da verirmiş..."
Eğer bir doğal kaynak sorunu çekersek, bitkiler hayvanlar tükenirse ne yaparız? sorusuna gelen alternatif cevaplardan kendisi...
Benim görüşüm ise "yamyamlık" fikriydi elbet...
Ne bekleyebilirsin ki zaten benden?

Muhittin ile tanışmam zaten bu ders sonunda oldu. Gözüme güzel göründü kedi yahu... Muhittiiin deyince gelir oldu. Nedensiz.. Sakin...
Asıl komedi ne zaman oluyor biliyor musun günlük? Zerrin Hanım'ın derslerinde... Biz kaşınıyoruz aslında da , Zerrin Hanım bize bağırdıkça okul çınlıyor. Bizde film kopuyor ki upuzun cümlelerin sonunda... Karışıyoruz günlük.
Günlük ben artık resmen odama taşınmamı kutluyorum. Ve ne yapacağım biliyor musun? Deli gibi dizi- film izleyeceğim. İzledikçe görüşlerimi bildireceğim sana.
Hadi şimdilik kaçtım.
Gelirim belkim.


Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim