Evcillesme süreci, üsengeçlik ve bekar komsu sorunsalı...

19:09

Sayın hayali okuyucularım, sevgili sanal günlüğüm...

Tören programını arz ediyorum (?).
Neyse...
Bu sıralar müthiş bir üşengeçlik var üzerimde. Ne okula gidesim geliyor, ne kitap okuyasım, ne de yataktan çıkasım... Yastığa yorgana sarılıp tembellik yapmak daha cazip geliyor.
Ama neden?
Genlerimde tembel hayvan ısırığı ile bulaşmış, bilinmeyen bir hastalık olduğunu düşünüyorum. Özellikle kasım ayında hortlayıp, mart nisan gibi şekil değiştiriyor sanki..
Dün hadi ben gidiyorum deyip gittim, Misery izlerim dedim.. Yok, izlemedim. Anca oje sürüp uyudum... Gece birde aniden kalktım.
"Yahu ben hiç 8.30'da Türkiye Fiziki Coğrafyası dersine girmedim ki (!)." dedim kendime. Kaplumbağa edasıyla programıma baktım ve...
Evvet! Ders 10.30'da görünüyordu. Neyse dedim ve yattım. Yattım da... Uyuyamadım.
Yan daire bir grup aç çekirge tarafından işgal edilmiş sanki...
Gürültüler, bağırışlar...
Bir kendime bakıyorum, bir onlara...
Hacı ben de öğrenciyim onlar da...
Hangimiz insan hangimiz mutant anlayamadım.
Saat 2 dedi mi -en geç- uyuyan, sabah sekiz dokuz gibi uyanan, hayatı belirli bir çerçevede süren bir öğrenciyim ben.
Okuyom ben yuaa!
Karşı dairem öğrenci, üst dairem öğrenci, üstümün üstü bekar...
Lan?! Yoksa?!
En üst kat komşumla daha karşılaşmadım bile... Adam geldi gidecek sadece ismi var. Üstümdeki öğrencimsi varlık garip birşey... Lafı bile edilmeye gelmez. Adam tam bir yarasa, gizemli bir tip. Cadde tarafındaki odaların pencereleri bir yıldır sürekli açık. Çöpev falan oldu herhalde oralar... Karşı komşularım dün taşındılar... Ondan önce de bekar bir doktor vardı... Bekar apartmanı işte, ötesi yok.
Hani temelde zararsızlar ama. Gürültüleri yok mu?.. Öldürüyor bazen, sinir harbi geçiriyorum. Üstteki Lost moda olduğunda gece üçte beşte Lost izlerdi, ben onunla beraber izlemiş kadar olurdum.
Sonuçta uyku alamazdım. Dün de öyle oldu.. Uyuyamadım.
Sabah doğal olarak horoz gibi daha yedi buçukta dikildim. Sadece burnumu çıkararak anneme " Ben uyuyorum, derse gitmeyeceğim. Nasılsa doğalgaz açımı için mühendisler gelecek.". "Eh, iyi madem.." dedi annem.
Dün demiştim ya, belki ev kızı olma hislerim depreşir diye. Kadın bloglarında şööööyle bir baktım. Ve "Anne Kaz"da naylon çoraplardan nasıl oje çıkarma şeysi yapılacağını gördüm. Kadınca bloglara baktıkça ben nasıl bir kızım diyorum kendi kendime. Ben hiç böyle şeyler düşünmem ki. Ay ne çizeyim, ay şu programa bakayım, ay telefonuma yazılım çıkmış falan... Böyle şeyler daha çok ilgilendiriyor beni. Şu saç rengi moda, şu ayakkabı moda ilgimi bile çekmiyor yahu.
Ya günlük... Biliyor musun? Senin için kelimelerimi toplarken bile üşeniyorum.
Ben şimdilik kaçıyorum bilog.. Belki gecenin ilerleyen saatlerinde yeni gelişmeleri aktarırım sana.
Öptüm.



Bunları da beğenebilirsiniz...

0 güzel fikir

Takipçilerim